עיצוב פנים פנטהאוזים

עיצוב פנים פנטהאוזים

 

מה מאפיין פנטהאוז? כיצד עיצוב פנטהאוז שונה מעיצוב של נכסים אחרים? ומה עושים כדי לחבר בין חלל החוץ והפנים?

דירת גג שנמצאת בקומת המגורים העליונה של בניין מגורים משותף מכונה בעגה המקצועית "פנטהאוז". מבחינת מפרט ומאפיינים, לדירה כזו צמודה מרפסת גג ולרוב היא גם היקרה ביותר בבניין. כמו כן, השטח של פנטהאוז נוטה להשתרע על שטח גדול יותר מהדירות הטיפוסיות באותו פרויקט.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה:

מאפייני הפנטהאוז מחייבים התייחסות מיוחדת גם במישור הדקורטיבי. בראש ובראשונה, צריך לנסות ליצור חיבור והרמוניה בין חלל החוץ של המרפסת לבין חלל הפנים של הדירה. שנית, חשוב להתאים את סגנון העיצוב לצרכי הדיירים ולטעם האישי שלהם. אז איך עושים זאת נכון?

פנטהאוז מעצבים עם מישהי שרואה את הדברים כמוך

 

אם כבר השקעת את הזמן, ההון והמשאבים בקניית פנטהאוז, כל שנשאר לך הוא להתייעץ איתי לגבי העיצוב. אני מתחייבת לבצע את הפרויקט על בסיס הבנה מלאה של הצרכים שלך ואף לרכז עבורך פתרונות רישוי ואדריכלות. כמו כן, לי יש ניסיון מוכח בעיצוב פנים פנטהאוזים ומאחוריי שורה ארוכה של לקוחות מרוצים.

עיצוב פנים מולי הוא בדיוק מה שחיכית לו על מנת להגשים את חלום המגורים בפנטהאוז אקסקלוסיבי. רוצה לקבל פרטים נוספים? אני מזמינה אותך לשיחת ייעוץ ללא התחייבות ובטוחה שנוכל לשתף פעולה יחד בצורה מוצלחת.

טיפים עבור עיצוב פנים פנטהאוזים ודירות יוקרה

 

המאפיינים המשותפים של פנטהאוזים ודירות יוקרה צמודות קרקע באים בדרך כלל לידי ביטוי גם בכל הנוגע לבחירת סגנון העיצוב. בשני המקרים, השאיפה היא למצוא סגנון עיצוב אלגנטי שלא יסתיר את היתרונות המובנים של הדירה אלא יחמיא להם. מעבר לכך, הסוד הוא לעצב פנטהאוזים באופן שמשלב בין פונקציונאליות ואסתטיקה.

דווקא השטח הגדול יחסית של פנטהאוז עלול להוות מכשול. בשביל להתגבר על זה, משתמשים בניסיון קודם מתחום העיצוב ושואבים השראה מפרויקטים לטעמו של הלקוח. כאשר הלקוח וגם המעצבת משדרים על אותו גל, יש סיכוי גבוה יותר להפיק מהפנטהאוז את מלוא הפוטנציאל.

חשיבות החיבור בין חלל הפנים והחוץ

 

תוצאות טובות של עיצוב פנים בפנטהאוזים אפשר לראות כאשר חלל החוץ מחובר אל חלל הפנים באופן הרמוני, סולידי ונעים. לשם השוואה, עיצוב לקוי ידגיש בכל חלל אלמנטים אחרים לגמרי ולכן יגרום עומס ואווירה חורקת.

את החיבור בין חלל הפנים והחוץ מבצעים לפי מפרט הפנטהאוז והגודל שלו. במקביל, לוקחים בחשבון שיש חומרי גלם מסוימים שמתאימים לחלל החוץ אבל חומרים אחרים לחלל הפנים.

הבית שלך לעיצוב פנטהאוז

 
שיחת היכרות איתי מפרידה בינך לבין הפנטהאוז שתמיד רצית. אני מבינה שקשה לך לקבל החלטות העיצוב ושאולי גם אין לך זמן להתעסק בזה – אבל זו העבודה שלי.

לבסוף, אני גם מספקת מענה בתחום האדריכלות והרישוי ולכן עיצוב פנים פנטהאוזים הוא רק חלק מסל השירותים שמחכה לך אצלי.

עיצוב פנים פנטהאוזים

בוא ואראה לך את הדרך לפנטהאוז מושלם עם ליווי מלא תוך שקט נפשי

שיתוף פוסט

עיצוב פנים אלישבע יעקובי | אדריכלות אלישבע יעקובי - אלישבע יעקובי

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם

     מתנה!     

במיוחד עבורכם  - צ'ק ליסט למשפץ הטרי, מתחילים בתהליך שיפוץ? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

בלחיצה על הכפתור הנני מאשר/ת קבלת דיוורים

דילוג לתוכן