חדר רחצה באווירת ספא אצלך בבית

מעצבת פנים הום סטיילינג לחדר רחצה באווירת ספא אצלך בבית

 

דבר ראשון על הבוקר ורגע לפני השינה, חדר הרחצה משרה את האווירה שתלווה אותך לחלק הבא ביומך. מאחר שחדר הרחצה משמש אותך לפעולות רבות, הוא עלול להיות עמוס בחפצים ובתכשירים ולייצר רעש בעיניים ובראש.

מטרתי כמעצבת פנים הום סטיילינג היא להפוך את חדר הרחצה שלך למרחב של שקט ושלווה, כמו בספא או בית מלון.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה:

ייחודו של העיצוב בבתי מלון וחדרי ספא

בין בתי מלון יוקרתיים וחדרי ספא מפנקים יכולים להיות הבדלים רבים בעיצוב. האחד יהיה מודרני, האחר קלאסי. אחד יעוצב בהשראה נורדית, השני צרפתית, אחר יוונית. אך לצד ההבדלים ישנו גם דמיון רב, שכן מטרתם המשותפת היא לאפשר רגיעה, מנוחה והתחדשות.

בעזרת עיצוב נכון, חדרי הרחצה מאווררים, מוארים ונקיים לעין ובכך משרים את אותה שלווה מבוקשת. הכלים הסניטריים מתכתבים זה עם זה ואמצעי האחסון מייצרים מרחב נקי, שבו קצף הגילוח ומשחת השיניים אינם חלק מהאסתטיקה של החדר.

אלו הם הניקיון, האור, האוויר והשקט שמאפשרים לחדר הרחצה להפוך למקום שאליו עומס החיים לא נכנס. אפשרות משמעותית זו רלוונטית כמובן לנסיעות עסקים ולחופשות, אך לא פחות, אם לא יותר, לחיי היום יום.

להכניס את אווירת הספא הביתה

חדרי רחצה הם בעלי חשיבות פונקציונלית, אך בעזרת תכנון ועיצוב נכון ניתן להפוך אותם להרבה יותר מכך. תאורה, אוורור ואבזור מדויק מייצרים את המרחב הנעים, הנקי והרגוע המתאפיין באותה אווירה כמו בבתי המלון ואתרי הספא.

אני מבינה את הצורך להקדיש את חדר הרחצה בביתך לרוגע, התרעננות והתחדשות, לצד החשיבות בהתאמה אישית ומדויקת לצרכיך וטעמך. כמעצבת פנים הום סטיילינג, אוכל יחד איתך להכניס את השקט ואת השלווה ברוח אתרי ספא ובתי מלון, אליך הביתה, בדרכך.

ליצור את חדר הרחצה המושלם עבורך

אני מאמינה בעיצוב התפור בדיוק למידותייך, המשלב בין העדפותיך העיצוביות לבין צרכיך וצרכי משפחתך.

לכל בית יש את האופי שלו, בעוד לבעלי בתים יש שאיפות וצרכים שונים זה מזה. כאמור, המשותף לכל חדרי הרחצה שמספקים את תחושת הרוגע הכה מבוקשת הוא באווירה שהם מספקים – ולא בהכרח בעיצוב זה או אחר. לדוגמה, ברור שעל חדר הרחצה להיות מאוורר, אך ישנן דרכים שונות להשיג מטרה זו. חלון גג או תעלה מוסתרת, לכל חדר יתאים פתרון אחר.

טעמך האישי מרכזי לעיצוב חדר רחצה שאיננו רק פונקציונלי, אלא גם משרה שלווה ונעים לשהייה. ניתן להגיע לאותן תחושות שלווה ונועם באמצעות עיצוב במאפיינים קלאסיים, אבל גם אם נאמץ מוטיבים מודרניים דווקא, במגוון השראות ותוך שילובי חומרים וצבעים שתואמים את החזון שלך.

האם הכול חייב להיות לבן?

עיצוב לבן ונקי הוא בהחלט כיוון אפשרי כשהשאיפה היא ליצור מראה נקי ושקט. אך יש יותר מדרך אחת לעצב חדר רחצה לבן כולו ויותר מצבע אחד ליצור בעזרתו אסתטיקה רגועה.

שילוב אלגנטי של דוגמאות, טקסטורות, נגיעות של צבע או חומרים לא שגרתיים יוסיפו אופי לחדר הרחצה, בלי להעמיס על העין.

העיצוב הנכון שומר על הסדר בחדר הרחצה

אריזת סבון הרחצה והלוגו של השמן הארומטי מושכים את העין ומסייעים בבחירת המותג הרצוי, אך כשמוצרי האמבט פזורים בכל מקום הם מייצרים בלגאן מיותר. מגבות, מייבש שיער, מברשות שיניים, לכל אלו חשוב למצוא מקום נגיש ונוח, וכך הכול יהיה בהישג יד בלי לייצר עומס.

כלים סניטריים ייחודיים יכולים לעשות הבדל דרמטי בנראות ובייחודיות של חדר הרחצה שלך. אסלה מעוצבת תלויה, כיור המשלב עץ וקרמיקה, ריבוי מראות שממוקמות בחכמה, אמבטיה ניצבת על רגליים במראה רטרו, מארזים שהם חלק מסט ממותג וניתנים למילוי מחדש ועוד – אלו רק אפשרויות ספורות מתוך רבות עבור מוקד החדשנות של חדר הרחצה שלך, שישמש אלמנט עיצובי ופרקטי גם יחד.

מעצבת פנים הום סטיילינג היא הדרך שלך לחדר רחצה שחבל לצאת ממנו

על מנת להגשים חלומות שונים, צריך לשאול את השאלות הנכונות ולדעת אילו מהאפשרויות הן המתאימות ביותר לעיצוב חדר רחצה שיהיה נעים לשהות בו בלי לפגום בפונקציונליות שלו. בעזרת עיצוב פנים נכון ניתן להפיק את המרב מהחלל, אשר בעזרת עיצוב מדויק יהפוך נעים לעין וישרה שלווה ורוגע.

אני מזמינה אותך ליצור קשר ולקבוע שיחת יעוץ ללא עלות, שבמסגרתה נבין יחד את צרכיך, את האסתטיקה הנכונה ביותר עבורך ועבור משפחתך ואת האפשרויות השונות הטמונות בחדר הרחצה בביתך, כך שיהפוך מחדר פונקציונלי למרחב רגיעה והתחדשות, ממש כמו בספא או בבית מלון.

אם גם אתם מעוניינים במעצבת פנים הום סטיילינג

בוא ואראה לך את הדרך ...לבית חלומותייך עם ליווי מלא תוך שקט נפשי צור קשר

שיתוף פוסט

עיצוב פנים אלישבע יעקובי | אדריכלות אלישבע יעקובי - אלישבע יעקובי

השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם

     מתנה!     

במיוחד עבורכם  - צ'ק ליסט למשפץ הטרי, מתחילים בתהליך שיפוץ? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

בלחיצה על הכפתור הנני מאשר/ת קבלת דיוורים

דילוג לתוכן